niedziela, 25 stycznia 2015

36. Rodzina Jenkins




Hej ! Cieszę się, że spodobała się Wam ta rodzina i obiecuje regularne posty ; ) Wczoraj przyjechałam do hotelu i akurat trafiłam na pogodę, bo pada śnieg i można pojeździć na nartach. Jedyny minus to to, że internet strasznie wolno "chodzi" i wszystko się długo ładuje ;.;Nie przedłużając zapraszam do czytania ! : )

A co to za romanse ? Poznajcie  dziewczynę Kyle'a 

Przyjęcie z prezentami

  
Pocałunek pod jemiołą *-*

Kyle pisze list miłosny do Sarah <3

Uwielbiam oglądać te występy <3

  
Tade dorasta !

Specjalnie przyszykowałam im stroje, a oni bawili się w kurtkach ;.;

 Słodcy <3

pełnia ;.;

Kyle staje się dorosły : D

i wreszcie kończy szkołę

a tu Tade jako nastolatek *-*

 i... Kyle oświadczył się Sarah <3

Sarah jest czarownicą !

Zabawy z bratem Kyle'a : )

Ślub

Przedstawiam Wam Kyle'a i Sarah Jenkins ! <3

;'C

Ech... wilkołak w rodzinie...

Matka Sarah, niestety nie pamiętam jej imienia ;c

Noc poślubna

no i ciąża ! : )

5 komentarzy:

  1. Kyle i Tade tak szybko podorastali :") Kyle&Sarah, są słodcy *-* I już ciąża, to czekam na bejbucha <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Początek posta - Sarah i Kyle mają swój pierwszy pocałunek (dobrze mówię?), a na koniec już dziecko w drodze <3
    Tade jest oryginalny. Simowie są zazwyczaj do siebie z wyglądu podobni, a tu taki inny :) Oczywiście w pozytywnym sensie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam że Tade będzie przystojny ale przerósł moje oczekiwania w 100%<33 Jeju,jaka słodka para :3 Czekam na kolejną część :) // nice-sims

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku *.* Już się nie mogę doczekac dalszych losów :)
    zapraszam do mnie : http://sims-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na mojego bloga, który jest już po remoncie i ruszył pierwszy konkurs simowego top model, możesz komentować jak również głosować na swoje faworytki :) Jeśli masz ochotę, możesz zostać jednym z jury, wystarczy, że wyrazisz chęć u mnie na blogu :)

    lazurowa-promenada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy