poniedziałek, 10 czerwca 2013

18. Rodzina Window

Hej < 3
Moje simsy śmigają i aż chcę się grać. Cały czas pada i nie miałam przez 4 dni internetu ; c Jeszcze tylko 2 tygodnie i wakacje. Nie mogę uwierzyć, że już czerwiec  ; ) Nie przedłużając   ... zapraszam na dalsze losy mojej kochanej Jenny ; )


Jenny kocha swój smartfon : )

Podczas 2 godzinnej przerwie między zajęciami Jenny trenuje.

Nie wiem co tu napisać... O.o


W czasie zajęć nagle wszystkich simów wyrzuciło z budynku ;c



Uwielbiam przerabiać simów na studiach ;D

Moja Jenny kocha rozwalać przyjęcia.

Jenny miała w czwartek zajęcia od 16:oo, więc poszła na kręgielnie.

Nudne wykłady.

A wieczorem po zajęciach...

Pracujemy nad planem biznesowym.

Nieudane IQ geniusza.

Beczka z sokiem ; )

Zajęcia w bibliotece.

Uwielbiam próbować nowe przedmioty, które doszły w the sims 3 studenckie życie.

Jenny wynajęła dom z 4 sypialniami i ma współlokatorów. Teraz w swoim domu pełni rolę sprzątaczki ;//

Oceny końcowe. Jenny ma 5, choć według mnie powinna mieć 6 ; )

Te jej miny.. :D

                                                                Kocham to zdjęcie ;*
Oglądanie gwiazd *,*

Powrót do domu ; )


4 komentarze:

  1. A wieczorem po zajęciach -.-
    Uwielbiam studenckie życie i fotostory Ci super wyszłO!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aww, sądzę że Jenny i ta blondynka do siebie pasują :D Mam wrażenie, że to blondi ''nosi spodnie'' w tym związku ;DD Nwm Jenny tak jakoś nieśmiało wygląda xd Czekam na jej dalsze przygody po powrocie do domu <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał *.* Obserwuję twojego bloga od pewnego czasu i się nieźle wczytałam ;p Na prawdę super a Jenny jest taka śliczna <3 Awww ^^ Zapraszam też do mnie: http://simka-simsomaniacy.blogspot.com/ ;3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jenny boska! Blondi też ładnie Ci wyszła :3 Już jest cieplej i ma być jeszcze bardziej yeaaah!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy