sobota, 11 maja 2013

13. Zapytanie

Cześć ! Nie mogę uwierzyć, że jutro (a dokładnie za 29 minut) jest niedziela. Strasznie szybko zleciał mi ten weekend ; c Dawno nie było rodzinki i dziś przychodzę do was z zapytaniem. Chcielibyście śledzić losy bliźniaczki Kate ? Postarzyłam ją kodem i teraz jest młodą dorosłą. Nie odchodzę od rodziny Moon, ale mogłaby to być nowość na blogu : ) W poście byłyby tak naprawdę 2 rodziny, chcielibyście ? Mam tylko 4 zdjęcia tej rodzinki (na dodatek z błędem) i bardzo przepraszam, że podpisane, ale nie mam niestety innych.

Jest to błąd łóżka, ale tak spodobało mi się ta "poza" i musiałam zrobić zdjęcie : )

Ich córka ; )

Dobranoc i do napisania ; )

6 komentarzy:

  1. Haha, faktycznie ci z łóżkiem świetnie wyszli. Na początku myślałam, że to pozy z internetu ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja też myślałem, że to pozy. Świetny blog! Będę zaglądać tu częściej + dołączam siebie do obserwatorów. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog, naprawdę. Masz śliczną grafikę w simsach, aż chce mi się grać w trójkę! Tak, chcemy jej losy, plośem *3* czekam na nowy wpis! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie mi to obojętne, ale Kate jest bardzo ciekawa :D
    Zapraszam do mnie i zachęcam do obserwowania :)
    www.janboyqsims.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. OMG. Jak to się stało że ja cię nie miałem w obserowowanych! Ja czekam na nową rodzinkę, żeby ją śledzić od początku. Ale ta simka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie nowa jakby co <3 zapraszam, bardzo zależy mi na tym, żebyś weszła i oceniła wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy