poniedziałek, 18 marca 2013

~004. Rodzina Moon.

(c) funnysiims

Cześć! 
Dzisiaj znów (wiem, wiem ; D) nowa rodzinka, tym razem obiecuję, że zagości na tym blogu dość długo, ponieważ już ją bardzo polubiłam ; ) 

Poznajcie Krystal Moon (zapomniałam zmienić przy tworzeniu sima)

Już pierwszego dnia w jej ubogi domek walną meteoryt.
Gdy zainstalowałam 4 pory roku cały czas moi simsowie są zabijani przez meteoryty ; /

Krystal postanowiła zaadoptować kotkę o imieniu Niebieskooka ; )

Musiałam sprzedać jej łóżko, żeby kupić jedzenie ; D

Krystal dostała spadek i kupiła sobie nowe i piękne mieszkanie.

Jestę modelę.

Nowy chłopak < 3

Huehuehue ; D

Nieudana opalenizna w solarium ; 3

Omomom < 33 Niestety, mimo nagrody za punkty życiowe przegrała ; (

Kiedy jej chłopak zaczął zarywać do sąsiadki, nagle...

...meteoryt zabił kochanków.

No i Krystal została sama w ciąży...

Ciąża, ciążą ale sprzątać trzeba. Krystal musiała oddać koty (Niebieskooka+ kot jej byłego)

Krystal jest molem książkowym i na urlopie macierzyńskim przeczytała 20 książek ; O

Pokoik dla dziecka, musiałam powiększyć dom. Mam nadzieję, że urodzi się dziewczynka ; )

1 komentarz:

  1. Jeny Krystal jest cudowna!! <33 Oby dziewuszka bo ma śliczny pokoik. Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy